Néha kell a változás, nem mindig a régi bevált a jó

Van egy autómosóm a város cégén, ami eléggé jól ismert azok számára, akik itt laknak. De amióta megépült az elkerülő út, valahogy csökkent a forgalmunk. Gondolkoztam rajta sokat, hogy mivel lehetne visszacsábítani az embereket, ezért belefogtunk a szélvédő javításba is.

Kezdetben jól ment, mert jöttek az embereket, javítottuk a szélvédő problémákat, meg akkor már az autót is itt hagyták takarításra, de ezt követően nem jöttek vissza. Akik pedig visszajártak, azok változatlanul annyian voltak, mint a szélvédő javítós tevékenységünk előtt. Gondolkoztam én már mindenen, hogy mit kéne még csinálni, mire a barátom kérdezte, hogy nem lehet, hogy csak tudatni az emberekkel, hogy itt vagytok és csináljátok? Jobban belegondolva igen. Mert aki a szélvédő miatt jött, annak nem takarítós cég kellett alapból.

Nade a hirdetéshez kell valami szórólap. Nekünk meg se szórólapunk, se semmink nem volt. Így megkerestem egy céget, akik grafikai tervezés mellett a nyomdában is tudnak segíteni.  Mert a fene tudja, hogyan működik ez. Itt még jöttek a problémák, mert a régi logónk túl kicsi felbontású volt… szóval azt is kellett ujjat tervezni. De végül meg lett a szórólap, amit diákokkal kihordattam a környéken és bevált. A mosásból adtunk kedvezményt, annak, aki visszahozta a szórólapot és így pár nap alatt tele lettünk munkával.

Most azon gondolkozok, hogy csináltatok egy weboldalt, ahol előre időpontot lehet foglalni hozzánk. Ha azt hirdetjük akkor még többen jöhetnek hozzánk mostatni.